Forum - Journalister/studerende mv. der søger interviews
Oprettet: 18/4-2017 12:51
Hej!
Vi er fire pædogogstuderende fra VIA i Århus, der søger personer, der vil medvirke i et interview omhandlende brugen af "Regnbuebarn.dk" samt valget om at etablere en regnbuefamilie. Interviewet skal bruges til vores afsluttende opgave i modul 2: "Køn, seksualitet og mangfoldighed, hvor vi sammen med resten af vores klasse skal skabe vores eget magasin. Vi har i vores gruppe valgt at arbejde med temaet "Rengbuefamilier," og vi vil derfor gerne have netop din hjælp!
Interviewet kan både foregå via mail, telefonisk eller vi kan mødes et sted omkring Århus området. Vi kan sagtens tilsende spørgsmålene på forhånd, så du har mulighed for at læse dem igennem inden interviewet. Og husk, vi har tavshedspligt og bruger ikke andet til vores opgave end du vil tillade - og du er selfølgelig velkommen til at forblive anonym.
Venlig Hilsen Isabella, Cecilie Helena, Sara og Rikke
Jeg er stadig i processen og har derfor ikke et regnbuebarn endnu, men I skal være velkommen til, at sende spørgsmålene til mig og så skal jeg gerne forsøge at svare, hvis I kan bruge det til noget