Regnbuebarn.dk bruger cookies til at styre login, samt til at samle statistik til at forbedre websitet. Ved at bruge websitet giver du dit samtykke til vores brug af cookies.
Læs mere om Cookies og privatlivspolitik på Regnbuebarn.dk.

Forum - Journalister/studerende mv. der søger interviews

Emne: Hjælp os med at afslutte modul to med manér ;-)
Oprettet: 18/4-2017 12:51
stjerne444

Hej! :-)
Vi er fire pædogogstuderende fra VIA i Århus, der søger personer, der vil medvirke i et interview omhandlende brugen af "Regnbuebarn.dk" samt valget om at etablere en regnbuefamilie. Interviewet skal bruges til vores afsluttende opgave i modul 2: "Køn, seksualitet og mangfoldighed, hvor vi sammen med resten af vores klasse skal skabe vores eget magasin. Vi har i vores gruppe valgt at arbejde med temaet "Rengbuefamilier," og vi vil derfor gerne have netop din hjælp! :-) 

Interviewet kan både foregå via mail, telefonisk eller vi kan mødes et sted omkring Århus området. Vi kan sagtens tilsende spørgsmålene på forhånd, så du har mulighed for at læse dem igennem inden interviewet. Og husk, vi har tavshedspligt og bruger ikke andet til vores opgave end du vil tillade - og du er selfølgelig velkommen til at forblive anonym. 

Venlig Hilsen Isabella, Cecilie Helena, Sara og Rikke 

0 0
HjælpTilBarn2
Oprettet: 18/4-2017 19:24

Jeg er stadig i processen og har derfor ikke et regnbuebarn endnu, men I skal være velkommen til, at sende spørgsmålene til mig og så skal jeg gerne forsøge at svare, hvis I kan bruge det til noget :-)

0 0
ByMk
Oprettet: 3/5-2017 12:49

Jeg vil gerne svare på nogle spørgsmål, hvis det kan hjlælpe Jer :-) 

Held og lykke med projektet! 

Venlig hilsen Maria. 

0 0
"slettet profil"
Oprettet: 9/5-2017 02:16

Halløj... 

I kan evt. tjekke min blog ud på Facebook ved navn "Regnbuefamilien".

derudover er I velkommen til at kontakte mig: 30143061

Jeg er ved at starte min egen regnbuefamilie sammen med to skønne mænd herinde fra siden af!!!

kh Maria Schrøder 

0 0