Regnbuebarn.dk bruger cookies til at styre login, samt til at samle statistik til at forbedre websitet. Ved at bruge websitet giver du dit samtykke til vores brug af cookies.
Læs mere om Cookies og privatlivspolitik på Regnbuebarn.dk.

Forum - Journalister/studerende mv. der søger interviews

Emne: Pædagogisk Antropologi studerende søger single mænd til interviews
Oprettet: 25/11-2013 15:02
Søger single mænd til interviews

Kære alle

Jeg læser Pædagogisk Antropologi på Institut for Uddannelse og Pædagogik. Jeg skal skrive speciale om single mænds forhold til at stifte familie, og søger i den forbindelse informanter til interviews.

Formålet med projektet er at belyse single mænds ønske om at få børn, hvad der ligger bag og hvilke problematikker der kan eksistere i forhold til det.
Interviewet vil handle om dine ønsker, tanker og overvejelser omkring det at få børn. Interviewet vil være på ca. 1 time og eventuelt med et opfølgende interview senere i forløbet.

Vil du vide mere eller er du interesseret i at medvirke, kan jeg kontaktes her eller på email: louise.virkelyst@gmail.com.

Du vil være sikret fuld anonymitet og aftaler laves efter dine præmisser.

Venligst
Louise Virkelyst

0 0
"slettet profil"
Oprettet: 25/11-2013 16:59

hej

har skrevet en privat mail til dig ang mulig deltagelse i dit projekt. studerer selv humaniora, og forstår din interesse i emnet. 

hvis du gerne vil have inblik i mulige udfordringer ved at stifte alternativ familie, særligt herinde, bør du læse tråden, den hykleriske søger - en donors bekendelse. den handler om mine egne erfaringer herinde, både fra observationer, henvendelser fra andre og svar fra folk jeg selv har kontaktet. tråden ligger længere nede i forummet under navnet vanbui.

vh

0 0
Søger single mænd til interviews
Oprettet: 19/1-2014 14:17

Jeg søger stadig informanter til interviews. 

Så hvis du er interesseret, så skriv endelig.

Venligst

Louise Virkelyst 

0 0