Forum - Journalister/studerende mv. der søger interviews
Oprettet: 25/11-2013 15:02
Kære alle
Jeg læser Pædagogisk Antropologi på Institut for Uddannelse og Pædagogik. Jeg skal skrive speciale om single mænds forhold til at stifte familie, og søger i den forbindelse informanter til interviews.
Formålet med projektet er at belyse single mænds ønske om at få børn, hvad der ligger bag og hvilke problematikker der kan eksistere i forhold til det.
Interviewet vil handle om dine ønsker, tanker og overvejelser omkring det at få børn. Interviewet vil være på ca. 1 time og eventuelt med et opfølgende interview senere i forløbet.
Vil du vide mere eller er du interesseret i at medvirke, kan jeg kontaktes her eller på email: louise.virkelyst@gmail.com.
Du vil være sikret fuld anonymitet og aftaler laves efter dine præmisser.
Venligst
Louise Virkelyst
hej
har skrevet en privat mail til dig ang mulig deltagelse i dit projekt. studerer selv humaniora, og forstår din interesse i emnet.
hvis du gerne vil have inblik i mulige udfordringer ved at stifte alternativ familie, særligt herinde, bør du læse tråden, den hykleriske søger - en donors bekendelse. den handler om mine egne erfaringer herinde, både fra observationer, henvendelser fra andre og svar fra folk jeg selv har kontaktet. tråden ligger længere nede i forummet under navnet vanbui.
vh