Forum - Erfaringsudveksling
Oprettet: 4/5-2017 09:45
Hej hvor kan jeg læse mig til hvad mulighedder der er for hjemmeinsemination?
* hvordan jeg i det hele taget gør
* med hensyn til love paragraffer børne penge faderskab rettighedder ,ja jeg håber der en der ude der er lidt klogere på det område, end jeg er
Er der en der står som far, har han ret til samvær med barnet og set har hans forældre også. Man skal sørge for transporten den ene vej. Børnepenge er noget du selv skal søge af faderen til barnet. Så er det en donor, kan du lige sige tak for hjælpen med en dejlig kniv i ryggen.
Hjemmeinsemination er ulovligt, men det er der jo så meget der er og man kan finde meget på nettet 😂
Hvorfor skal man på klink? Såvidt jeg ved af, er der ikke noget ulovligt i en hjemmeinsimination.
Jeg tror at du forveksler det med at have en anonym donor. Du må ikke bruge en anonym donor til hjemmeinsimination, da du har pligt til at oplyse faderens identitet, det må du derimod godt på en klinik.
Du kan søge børnepenge gennem statsamtet, hvis du kender indentiten på faren til dit barn. Faren har til gengæld krav på samvær med barnet.
Og som det også er nævnt før; der findes en masse gode sider på nettet der beskriver en hjemmeinsimination.
Pøj pøj med det!
Det er altså heller ikke et medicinsk indgreb at putte sæd op i missen. Så ville normalt samleje jo også være et medicinsk indgreb