Forum - Erfaringsudveksling
Oprettet: 25/8-2014 09:49
Nu har jeg været her på siden et lille stykke tid. Som jeg kan se det, er der mange kvinder der ønsker sig et barn. Måske lige så mange mænd. Men er blevet noget forundret over hvor mange kvinder der bare gerne vil have at deres børn ved hvem faren er, men at det ikke nødvendigvis er en de skal have kontakt til eller måske, uha, have chancen for at se barnet hver anden weekend. Store sager det her.
Nu fordi vi er mænd og ikke har muligheden for at få et barn den naturlige vej, tænkte vi at forummet her kunne være en idé. Men fordi vi ønsker at være forældre, selvfølgelig kan vi ikke fuld tid da moren også skal have barnet, men ønsker mere en hver anden weekend. Så er det så godt som umuligt.
Vi har haft kontakt til en kvinde der ønskede barn, men sprang fra 14 dage før inseminering på klinik. Hvilket vi nu også ser, var godt. Men det gør os nok lidt mere varsom om hvem vi nu vil kontakte.
Men ja i det her spil, så har kvinderne uden tvivl det længste strå.
Jeg kan kun svare for mig selv. Men for mig er jeg endt på et meget specifikt ønske, dette skyldtes så at jeg i forvejen har et barn der ikke havde kontakt til sin far. Da jeg så kom herind og søgte far til nummer 2 endte jeg med at finde en der ikke ønskede at være far. Den gang var jeg alle løsninger igennem.
Nu hvor barn nummer 3 så er under planlægning så er der 2 børn at forholde sig til og jeg ønsker ikke der er forskel.
Jeg har så kigget en del profiler igennem og må tilstå at der er mange mænd som kun ønsker at levere en klat og der har jeg tit tænkt hvorfor man ikke går til en sædbank. Når man igen og igen skriver ud til kvinder man ikke tidligere har været i kontakt med og direkte spørger om ikke hun vil have en klat sæd i aften. Så er det jo ikke fordi at man har en holdning til hvem man giver til.
Men en træls udvikling siden har haft siden den blev omtalt på tv.
Jeg forstår udmærket godt din situation. Men langt de fleste kvindelige profiler skriver netop donor eller weekend far i deres profil. Hvorfor så ikke tage en sædbank så får de det lige som de ville.
Vi er her på fordi vi gerne vil være forældre, ikke fordi vi vil være pause klovn. For sådan virker størstedelen af profilerne herinde til at ønske.
Seriøsefædresøger: Jeg forstår ikke, hvad problemet er, hvis folk skriver hvad de søger i deres profil. Jo, det er da ærgerligt, når de ikke søger det samme som dig, men din målgruppe er vel heller ikke alle kvinderne herinde? Der er ingen der har lovet, at det skal være let at lave en aftale om at få et fælles barn med en vildt fremmed person. Men siden her gør det rent faktisk muligt. Så fokuser dog på den mulighed, fremfor at ærgre dig over de ting der ikke er mulige. Jeg er ikke i tvivl om, at der også findes kvinder herinde, som gerne vil det du søger. Men de er da muligvis ombejlede. Sådan er verden.
Måske.. Måske ikke... Er bare mere og mere i tvivl om om siden her er forummet for os
Kære venner det gør mig ked at høre at I er ved at give op, jeg tror på at den rigtige kvinde findes her inde. Hvis I vil have det så vil jeg gerne hjælpe jer med at finde hende. I må for alt i verden ikke give op, jeg tror på at det nok skal lykkes. Hold modte oppe venner.
Kærlig hilsen
D